Кошик
1008 відгуків
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ВСЬОГО АСОРТИМЕНТУ
Masloprom
+380 (67) 457-45-13
+380 (50) 038-57-12
+380 (63) 306-09-84
+380 (63) 332-04-89Гуртовий відділ від 10 ящиків
Додати відгук
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін і повернення товару Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко і уточніть причину повернення / обміну товару. Повернення товару від покупця Повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару: • товар не відноситься до товарів, які не підлягають обміну та поверненню; • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (відкрите упаковки не можна вважати пошкодженням товарного вигляду) • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики і маркування; • пройшло менше 14 днів з моменту отримання товару; • є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон. Продавець має право відмовити покупцеві в поверненні, якщо не дотримані ці умови. Повернення грошових коштів покупцю Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, ви також можете провести обмін на товар за тією ж ціною або з перерахунком ціни. Гроші за товар, оплачений картою або за безготівковим розрахунком, повинні бути повернуті тим же способом платнику. Для цього через особистий кабінет платіжної системи угода потрібна скасувати і провести повернення коштів, або з розрахункового рахунку, на підставі заяви покупця, повернути гроші на розрахунковий рахунок платника. При наявній оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом. Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотне доставки), тоді повернення грошових коштів може бути проведено за вирахуванням суми додаткових витрат продавця. Якщо повернення товару відбувається в вашому магазині, вам необхідно на місці заповнити заяву на повернення грошових коштів покупцеві і в той же день видати грошові кошти. Якщо повернути гроші в той же день немає можливості - потрібно провести виплату в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner